Stina har arbetat med marknads- och varumärkesstrategi i över 10 år, både på kundsidan för globala varumärken som H&M, Nike och Kry, och på byråsidan, bland annat hos AKQA i London. Hon har erfarenhet av att leda globala varumärkesinitiativ samt att bygga upp
marknadsfunktioner från grunden för bolag i expansionsfas.
– Relatable är ett otroligt spännande företag med stor potential. Jag blev lockad av kombinationen av en stark vision, hög strategisk nivå och möjligheten att arbeta med globala kunder. Här får jag chansen att bidra med min internationella erfarenhet av varumärkesbyggande, säger Stina Force.
– Stina har en unik kombination av internationell erfarenhet och strategisk kompetens som gör henne till en fantastisk förstärkning av vårt team. Hennes bakgrund från både globala varumärken och start-ups ger oss en ännu starkare position att stötta våra kunder i deras
tillväxtresor. Vi är otroligt glada att välkomna henne till Relatable, säger Ulrika Ek, VD på Relatable.
Relatable har etablerat sig som en av de främsta oberoende influencer marketing-byråerna globalt, med över 25 000 genomförda samarbeten i mer än 50 länder. Byrån arbetar datadrivet och talangoberoende, och skapar strategiska kampanjer i nära samarbete med varumärken och kreatörer, alltid med affärsnytta i fokus.







