Lina Sallander har en kandidatexamen i medie- och kommunikationsvetenskap och gedigen erfarenhet av PR och sociala mediestrategier. Med ett starkt intresse för populärkultur och expertis inom research och det svenska medielandskapet blir hon en värdefull tillgång för företagets egna kanaler och en nyckelspelare i arbetet med att nå kundernas målgrupper mer effektivt.
Felicia Östman har över 10 års erfarenhet inom influencerbranschen och marknadsföring, med roller som Talent & Client Manager och Project Lead. Hennes bakgrund inom marknadsföring har gett henne en djup förståelse för branschen, och hennes starka kompetens inom kundrelationer och projektledning gör henne till en central drivkraft för att skapa resultat för både företaget och kunderna.
Emma Appelberg har lång erfarenhet av projektledning och strategiska partnerskap. Hennes tid utomlands har gett henne värdefulla perspektiv på att skapa och utveckla kontakter på olika marknader. Med ett starkt engagemang för att bygga relationer är hon en viktig tillgång för teamet, något som tydligt speglas i hennes arbetsstil.
– Vi är just nu på en spännande tillväxtresa, och det känns fantastiskt att få vara en del av denna utveckling. Att få arbeta med så många passionerade och drivna människor som Lina, Felicia och Emma gör verkligen skillnad i vår strävan att skapa resultat både för företaget och våra kunder. Deras engagemang och målmedvetenhet är en stor inspiration för oss alla, och det känns som en stor förmån att få bygga framtiden tillsammans. Vi ser verkligen fram emot att ta oss an nya projekt, utforska fler branscher och expandera på nya marknader, berättar Jakob Wigselius, VD för United Influencers.