Relatable och Auctionet samarbetar för att stärka närvaron på brittiska marknaden
Sedan augusti 2024 har Relatable och Auctionet arbetat tillsammans för att skapa en kampanj som kombinerar influencer marketing med personligt kurerad heminredning

Sedan augusti 2024 har Relatable och Auctionet arbetat tillsammans för att skapa en kampanj som kombinerar influencer marketing med personligt kurerad heminredning
Syftet med samarbetet är att öka kännedomen om Auctionet på den brittiska marknaden genom att lyfta fram betydelsen av meningsfulla fynd och visa hur en mix av nytt och gammalt kan skapa en unik inredningsstil. Genom att involvera kreatörer som delar sina bästa tips för auktioner och inredning, fungerar kampanjen som en inspirationskälla för att dekorera med en tidlös känsla för stil och historia.
Relatable är en global byrå inom influencer marketing som har verkat i över 50 länder och använder sin teknologi för att skapa dynamiska marknadsförings- och innehållsstrategier för varumärken i stor skala.
Cure Media växer – rekryterar Jade D’econzac Mbay för rollen Creative Strategist
Influeri rustar för global expansion – rekryterar Anna Björkman som ny CMO
Ny era för Perfect Day Media: Karolina Sandberg och Tove Barkestad tar över efter Hanna Widell och Amanda Schulman
Cure Media expanderar teamet: Elinn Thurin anställs som Campaign Manager Assistant
Cure Media stärker upp säljavdelningen – Robin Järnhäll är ny Brand Partership Advisor