Emelie Nilsson rankas som Sveriges mäktigaste kvinna på TikTok och den elfte mest
inflytelserika personen på plattformen enligt Maktbarometern 2023. Emelie har snabbt blivit
en central profil på svenska Tiktokscenen. Anders Vesterlund, grundare av NoFuzz Media,
delar sin entusiasm över det nya samarbetet.
“Vi är glada och spända över att få samarbeta med Emelie Nilsson. Hon sprider en enorm
glädje på plattformen och har verkligen lyckats fånga allas uppmärksamhet med sin härliga
twist på humor, tillsammans med sin kille Henke.”
Emelie Nilsson berättar själv om sin snabba framgång på TikTok. På knappt ett år på
plattformen så har Emelie blivit den elfte mest inflytelserika personen i Sverige med
imponerande 300 000 följare som hon nådde precis innan jul. Fortsatt växer Emelie på
Tiktok för varje dag och även på Instagram märks en stadig tillväxt.
“TikTok är fortsatt den viktigaste plattformen för mig när det kommer till att skapa innehåll. Ni
kommer att få se mer av mig under 2024, och var detta kommer att ske kommer ni att märka
så småningom,” förklarar Emelie.
NoFuzz Media har därmed säkrat ett ytterligare samarbete med en av Sveriges mest
framstående influencers och ser fram emot att fortsätta stödja och utveckla Emelies närvaro
på sociala medier under det kommande året. Samarbetet påbörjades med start ny vid
årsskiftet.
“2023 var ett tufft år för alla, likaså för vår del. Det som 2024 nu erbjuder ser jag verkligen
framemot, det ska hända mycket från NoFuzz sida och det kommer att märkas meddelar
Anders”
Om NoFuzz Media
NoFuzz Media är en PR- och kommunikationsbyrå i Stockholm som fokuserar på PR, Influencer
Marketing och Paid Social. Bolaget grundades år 2020 av Anders Vesterlund och har idag sex
anställda.