Sembo erbjuder en heltäckande AI-lösning för att både planera och boka hela sin resa. Med tillgång till över 500 flygbolag, 350 färjerutter, 600 000 boenden och 300 000 aktiviteter kan resenärer skapa skräddarsydda resor som passar deras behov och drömmar med revolutionerande teknik bakom.
Med Sembos AI-drivna teknologi kan resenärer enkelt navigera genom tusentals val och få personligt anpassade rekommendationer.
– På Sembo tror vi på att göra bokningsprocessen så smidig och inspirerande som möjligt, och AI är kärnan i den visionen. Isabellas intresse och kunskap kring AI, äkthet och förmåga att skapa starka varumärken gör henne till den perfekta partnern för att visa hur vår AI kan hjälpa resenärer att skapa och boka oförglömliga resor, säger Emmie Olsson, Brand Manager på Sembo.
Målet med samarbetet är att inspirera fler att upptäcka möjligheterna med AI inom resor och skapa en plattform där alla, oavsett erfarenhet eller budget, kan utforska världen på ett smartare och enklare sätt. Samarbetet lanseras i februari 2025 och löper sex månader fram.
Genom sin blogg och sina sociala medier kommer Isabella att introducera sina följare till Sembo och AI-assistenten Amelia, som blir en central del av kampanjen under året. Följarna kommer även att få följa med Isabella på resor under samarbetet.
– Resor och tech är två av mina största passioner, och att få kombinera dessa genom Sembos AI är fantastiskt. Jag är stolt över att vara ambassadör för Sembo och ser fram emot att inspirera fler att upptäcka deras innovativa men enkla lösningar, säger Isabella Löwengrip.