Eftermiddagen leds av Ida och Sofie från Ångestpodden, som guidar oss genom ett fullmatat program fyllt av inspiration, data, erfarenheter och framtidsspaningar.
På scen möter vi profiler som Hasse Aro, Nils Bergman och Fotbollsmorgons Michael Almkvist och Jesper Hofmann, som delar med sig av insikter kring innehåll, format och hur man bygger lojala lyssnarcommunities.
Vi får ta del av ny forskning från Omnicom om sponsring i poddar, krossar vanliga poddindex-myter med Mattias Björkman, och lyssnar till IRM:s vd Madeleine Thor som presenterar den senaste rapporten om poddmarknadens utveckling.
Seminariet avslutas med en köparpanel där representanter från Avanza, Bookbeat, OMD, Air Up och Max delar med sig av sina erfarenheter kring poddannonsering – vad funkar, vad behövs och vad väntar runt hörnet?
På scen:
– Hasse Aro, Fallen jag aldrig glömmer
– Nils Bergman, Rättegångspodden, Motiv
– Michael Almkvist & Jesper Hofmann, Fotbollsmorgon
– Jesper Cederäng, Omnicom
– Mattias Björkman, Poddindex
– Madeleine Thor, IRM
– Köparpanel: Avanza, Bookbeat, OMD, Air Up och Max