Felix Lanai kommer närmast från H&M, där han under flera år arbetat med varumärkesstrategi, kundinsikter och kommunikation. Han har med sig bred erfarenhet inom konsumenttrender och kundbeteenden från roller inom influencer marketing och e-commerce i både Europa och Asien.
– Det som lockade mig till We Are Era är kombinationen av strategi och kreativitet, samt möjligheten att skapa innehåll som klickar med populärkulturen. Jag gillar verkligen samspelet mellan data och magkänsla för att skapa verkligt engagemang. Vi är redan vassa på just det, och jag hoppas kunna bidra med nya perspektiv och insikter på området, säger Felix Lanai, Strategy & Concept Manager, We Are Era Nordics.
Alexandra Rodriguez ansluter till teamet efter flera år som konsult inom influencer marketing, bland annat på Creators Golf Agency, där hon arbetat nära både varumärken och kreatörer. Hon har dessutom en bakgrund som elitidrottare inom innebandy, med två SM-guld på meritlistan. Som tränare har hon haft fokus på ledarskap och personlig utveckling.
– We Are Era har en tydlig riktning och en kultur som präglas av både tillväxt och hjärta. Jag ser fram emot att arbeta i ett större team, utveckla mina ledaregenskaper och fortsätta driva sälj och kundstrategier tillsammans med kollegor som vill skapa värde på riktigt, säger Alexandra Rodriguez, Sales Manager, We Are Era Nordics.
We Are Era är inne i en tillväxtfas där de tillsätter och utökar med nya rekryteringar löpande.
– Vi växer både kommersiellt och kreativt, så det är fantastiskt att ha Alexandra och Felix på plats. Vårt fokus är att hjälpa kunder skapa mervärde och relevans i communities och de här rekryteringarna stärker oss ytterligare på området, säger Marcus Klamming, VD, We Are Era Nordics.







