Ett oväntat men kraftfullt möte mellan mode och njutning tar plats när skovarumärket Steve Madden inleder samarbete med Lovisa Wallins sexleksaksmärke Niut. Kampanjen, som frontas av Wallin själv, lyfter kvinnlig empowerment genom två världar som förenas i en gemensam grundsyn: att uppmuntra självförtroende, frihet och uttryck.
Samarbetet lanseras exklusivt digitalt och i sociala medier. I kampanjen möter Steve Maddens karakteristiska leopardmönster den ikoniskt gula tonen från Niuts nya lansering The Icon – en rabbitvibrator med tio kraftfulla vibrationslägen.
Genom samarbetet vill Steve Madden visa att de inte bara följer modets strömningar utan också är med och driver samtal om kvinnlig styrka, identitet och välbefinnande. Kombinationen av skobranschens attityd och Niuts fokus på kvinnlig njutning skapar en oväntad men självklar helhet.
Den 28 april samlades influencers och profiler från mode- och livsstilsbranschen för ett exklusivt event där samarbetet presenterades. Kvällen var en hyllning till kvinnlig kraft – där stilettklackar mötte self-care och leopardmönster flöt samman med mjuka former och starka budskap.
Kampanjen rullar vidare i sociala medier, där samarbetets budskap förstärks: att kvinnlig njutning förtjänar samma självklara plats som personlig stil.