
Influencer Marketing Talks är en veckovis 15-minuterspodcast som ger ger dig snabb kunskap kring influencer marketing och varför det är en så kraftfull kanal när det gäller att bygga förtroende hos vald målgrupp.
I veckans avsnitt sätter Cure Medias Frida Ekholm sig ner med strategen Julia Arheden som leder strategin för Cure Medias största kunder. I detta avsnitt delar Julia med sig av ovärderliga råd om hur du finslipar din influencer marketing-strategi för 2024.


Influencer Marketing Talks är en veckovis 15-minuterspodcast som ger ger dig snabb kunskap kring influencer marketing och varför det är en så kraftfull kanal när det gäller att bygga förtroende hos vald målgrupp.
Cure Media stärker upp säljavdelningen – Robin Järnhäll är ny Brand Partership Advisor
Relatable rekryterar Stina Force som Business Development Manager
Jhana Parits är Cure Medias nyanställda Campaign Director
Jessica Hovergren och Ebba Gratte rekryteras till Relatable
Influeri rustar för global expansion – rekryterar Anna Björkman som ny CMO