Influencer Marketing Talks är en veckovis 15-minuterspodcast som ger ger dig snabb kunskap kring influencer marketing och varför det är en så kraftfull kanal när det gäller att bygga förtroende hos vald målgrupp.
I veckans avsnitt sätter Cure Medias Frida Ekholm sig ner med strategen Julia Arheden som leder strategin för Cure Medias största kunder. I detta avsnitt delar Julia med sig av ovärderliga råd om hur du finslipar din influencer marketing-strategi för 2024.
Influencer Marketing Talks är en veckovis 15-minuterspodcast som ger ger dig snabb kunskap kring influencer marketing och varför det är en så kraftfull kanal när det gäller att bygga förtroende hos vald målgrupp.
No Fuzz Media anställer Anna Nilsson som Client Manager
We Are Era värvar ny kommunikationschef – hämtar PR-profil från Northern Link
Jhana Parits är Cure Medias nyanställda Campaign Director
Ny era för Perfect Day Media: Karolina Sandberg och Tove Barkestad tar över efter Hanna Widell och Amanda Schulman
Cure Media expanderar teamet: Elinn Thurin anställs som Campaign Manager Assistant