Det nystartade accessoarmärket DRM-LND har lanserat en kollektion tillsammans med Hanna Happy och Lisa Borg. Kollektionen består av attiraljer som är till för att piffa upp väskor och mobilskal med. Hanna och Lisa kontaktade själva företaget och föreslog ett samarbete.
– Vi har valt alltifrån fluff, gull och glitter i olika material och färger. Det speglar oss att blanda och mixa hejvilt, så det blir maximalt fint, berättar de.
För DRM-LND är Hanna Happy och Lisa Borg helt rätt ansikten utåt:
– De tycker genuint om varumärket och DIY-konceptet. Det är vad som är allra viktigast för oss som nystartat varumärke och vi tror mycket på självuttryck, glädje och positiv energi, vilket Lisa och Hanna utstrålar via deras personligheter samt content, säger Lauren Eyaife, Social Media och Content Manager på DRM-LND.
Den svenska tv-profilen och influencern Lisa Borg har 278 000 följare på Instagram och drygt 323 000 på TikTok medan hennes bästis, Hanna Happy, följs av drygt 91 000 personer på Instagram och lite mer än 167 000 på TikTok.
Lauren Eyaife, vad är viktigt för ert företag i valet av influencers?
– Det är viktigt att följarna bjuds in i vardagen. De influencers vi samarbetar med ska också vara självsäkra, älska färger, DIY och kreativitet, experimentera med sitt uttryck och vara underhållande.