Så fick Relatable vardagsmaten att trenda i flödet
Från Jönköping till USA – BUBS tar nästa steg med hjälp av influencers och strategiska partnerskap
Här är företagen som engagerar mest i sociala medier – ny rapport från Medieakademin och Mynewsdesk
SJ och CONFIG vinner Mixx Awards för årets bästa Influencer Marketing-kampanj
Anticimex släpper kreativa kampanjen ”Eau de problémes”
United Influencers certifierade enligt Gold Standard 2.0
Kontinuitet och bredd i fokus – här är IAB Sveriges styrelse för 2025
Gate Gourmet och HelloLilly i samarbete – TikTok-kampanjen en viral succé
Collabri – når nästan 20 miljoner i omsättning och gör vinst första året
AKTUELLA ERBJUDANDEN
Lediga Jobb
PÅ NYTT JOBB
Relatable rekryterar Ulrika Ek som ny VD och styrelseledamot
Influeri rustar för global expansion – rekryterar Anna Björkman som ny CMO
Jhana Parits är Cure Medias nyanställda Campaign Director
Cure Media expanderar teamet: Elinn Thurin anställs som Campaign Manager Assistant
Cure Media stärker upp säljavdelningen – Robin Järnhäll är ny Brand Partership Advisor