Influencer Marketing Talks är en veckovis 15-minuterspodcast som ger ger dig snabb kunskap kring influencer marketing och varför det är en så kraftfull kanal när det gäller att bygga förtroende hos vald målgrupp.
I veckans avsnitt sätter Cure Medias Frida Ekholm sig ner med strategen Julia Arheden som leder strategin för Cure Medias största kunder. I detta avsnitt delar Julia med sig av ovärderliga råd om hur du finslipar din influencer marketing-strategi för 2024.
Influencer Marketing Talks är en veckovis 15-minuterspodcast som ger ger dig snabb kunskap kring influencer marketing och varför det är en så kraftfull kanal när det gäller att bygga förtroende hos vald målgrupp.
Cure Media växer – rekryterar Jade D’econzac Mbay för rollen Creative Strategist
Ny era för Perfect Day Media: Karolina Sandberg och Tove Barkestad tar över efter Hanna Widell och Amanda Schulman
Jessica Hovergren och Ebba Gratte rekryteras till Relatable
Homage växlar upp – Isatou Keitta ”Årets Unga Talang” är ny Business Development Coordinator
Cure Media stärker upp säljavdelningen – Robin Järnhäll är ny Brand Partership Advisor