Influencer Marketing Talks är en veckovis 15-minuterspodcast som ger ger dig snabb kunskap kring influencer marketing och varför det är en så kraftfull kanal när det gäller att bygga förtroende hos vald målgrupp.
I veckans avsnitt sätter Cure Medias Frida Ekholm sig ner med strategen Julia Arheden som leder strategin för Cure Medias största kunder. I detta avsnitt delar Julia med sig av ovärderliga råd om hur du finslipar din influencer marketing-strategi för 2024.
Influencer Marketing Talks är en veckovis 15-minuterspodcast som ger ger dig snabb kunskap kring influencer marketing och varför det är en så kraftfull kanal när det gäller att bygga förtroende hos vald målgrupp.
Cure Media växer – rekryterar Jade D’econzac Mbay för rollen Creative Strategist
Influeri rustar för global expansion – rekryterar Anna Björkman som ny CMO
No Fuzz Media anställer Anna Nilsson som Client Manager
Hon blir ny VD på Influeri – tar över efter grundaren Nicholas S. Jacobsson
Cure Media stärker upp säljavdelningen – Robin Järnhäll är ny Brand Partership Advisor