Kort summering av nyheterna från TikTok:
- Kategoriexkludering och Vertikal Känslighet: Ger annonsörer möjligheten att finjustera var deras annonser dyker upp genom att exkludera specifika innehållskategorier eller vertikaler som inte överensstämmer med deras varumärkesvärderingar.
- Brand Safety Hub: En ny, sammanhållen plattform inom TikTok Ads Manager som förenklar användningen av TikToks brand safety och lämplighetskontroller.
- Förstärkt Varumärkessäkerhet: Genom att kombinera TikTok Inventory Filter med de nya kontrollerna, bygger TikTok på sitt åtagande att skapa en säker och positiv miljö för både användare och varumärken.
- Verifierade Resultat från Tredje Part: Samarbeten med DoubleVerify, Integral Ad Science och Zefr ger annonsörer oberoende verifiering av att innehållet intill deras annonser är säkert och lämpligt, med en genomsnittlig framgångsgrad på 98.6%.
Inledning till att klicka vidare:
Upptäck hur TikToks senaste innovationer inom brand safety kan transformera ditt varumärkes närvaro på världens mest pålitliga underhållningsplattform. För en djupare insikt i hur dessa verktyg kan anpassas till dina specifika varumärkesbehov, besök TikTok for Business Brand Suitability.