Du kan lära dig mer om hur du kopplar dina sociala profiler till din närvaro på Google genom att klicka här!
Google utökar sin företagslistning i sökresultaten med en ny sektion som visar senaste inläggen från företagets kopplade sociala medieprofiler. Denna uppdatering, som möjliggör en djupare integration av företags sociala media-aktiviteter direkt i Google Sök och Kartor, syftar till att öka synligheten och engagemanget för företagen. Företagsägare kan nu länka sina profiler från plattformar som Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, TikTok och X via sin Google Business-dashboard.
Du kan lära dig mer om hur du kopplar dina sociala profiler till din närvaro på Google genom att klicka här!
Cure Media expanderar teamet: Elinn Thurin anställs som Campaign Manager Assistant
We Are Era rekryterar Ricki Rebecka Petrini som ny Head of Talent Agency Nordics
Influeri rustar för global expansion – rekryterar Anna Björkman som ny CMO
Ny era för Perfect Day Media: Karolina Sandberg och Tove Barkestad tar över efter Hanna Widell och Amanda Schulman
Hon blir ny VD på Influeri – tar över efter grundaren Nicholas S. Jacobsson