Du kan lära dig mer om hur du kopplar dina sociala profiler till din närvaro på Google genom att klicka här!
Google utökar sin företagslistning i sökresultaten med en ny sektion som visar senaste inläggen från företagets kopplade sociala medieprofiler. Denna uppdatering, som möjliggör en djupare integration av företags sociala media-aktiviteter direkt i Google Sök och Kartor, syftar till att öka synligheten och engagemanget för företagen. Företagsägare kan nu länka sina profiler från plattformar som Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, TikTok och X via sin Google Business-dashboard.
Du kan lära dig mer om hur du kopplar dina sociala profiler till din närvaro på Google genom att klicka här!
Cure Media växer – rekryterar Jade D’econzac Mbay för rollen Creative Strategist
Influeri rustar för global expansion – rekryterar Anna Björkman som ny CMO
Jessica Hovergren och Ebba Gratte rekryteras till Relatable
No Fuzz Media anställer Anna Nilsson som Client Manager
We Are Era rekryterar Ricki Rebecka Petrini som ny Head of Talent Agency Nordics